Praliner , underbara praliner...

Mmm..
Praliner från Betsy Sandberg Choklad i Lidingö är verkligen sagolikt gott & vackert för ögat också!
Om jag var en rikeman så skulle jag unna mej såna fina praliner jämt!
Istället för att jämt köpa t ex Marabou, Clouetta, Fazer eller Karamellkungen! ; )



Mmm...
Inte bara smakat såna smaker jag smakat förrut utan också Viol (den lila), Chili, olika kaffevarianter, olika med lakrits, hallon, marsipan och någon med arrak.

Viol var faktiskt riktigt gott, mums! Viol, kaffe, vanlig chokladtryffel, arrak och marsipan gillades mest av mej. Men smaken är som baken! Och den kan variera lite från dag till dag också, så alla måste smakas igen nån dag : )


Tipsar alla som kan att besöka Betsy Sandberg Choklad som finns både på Lidingö & i Östermalms Saluhall!
Godkväll! : )


Kommentarer
Postat av: MATBLOGGEN



Så gott med riktigt fin choklad! :)



Postat av: Helena

Åh det känns så lyxigt när man unnar sig lite fina praliner :) De där ser verkligen goda ut!

2010-11-01 @ 21:35:36
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Erika - Bakglädje

Praliner är riktigt gott. Jag är sugen på att testa att göra egna.

2010-11-04 @ 21:22:41
URL: http://bakgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0