Gamla stan & en hel massa mys : )

Oh, vilken underbar Lördag! : ) 
Solen har skinit hela dagen & vinden har avtagit! 

Så idag tog åkte vi in till Gamla stan & vandrade omkring bland kullerstensgator & mysiga små butiker.
Gillar Gamla stan starkt, får mej att tänka på Rom med både de gamla vackra byggnaderna & de små kullerstensgränderna. 

Vi hamnade efter ett tag på ett jättemysigt bageri med café & åt så underbart stor & supergod brownie med en chokladkräm på & lite valnötsbitar i.
Mums & så grädde till, toppbetyg!



Sedan blev det, en favorit i repris.
Då det blivit en favorit för både jag & Joel!
Oxfilé pizza med rödlök & så vit kebabsås till efter behag, mums igen!

Robinson ikväll med en massa godis & chips :D
Spännande & se om de förstört konceptet som jag älskade då jag var liten!

    

God & härlig lördag på Er : )

Kommentarer
Postat av: em

åh, så mysigt! måste ännu en gång få berätta vilken grym blogg du har. ramlade in här för några veckor sen och har återkommit och läst konstant sedan dess, trots att jag inte känner dig! kep up the good work :)

2009-03-21 @ 22:46:24
Postat av: Sandra drömkaka

Oh tack så jättejättemycket : ) !!

Är så himla roligt om någon uppskattar min lilla blogg, blir så glad, tack igen för dina sockersöta ord dom förgyllde helt klart min dag : )

2009-03-21 @ 22:53:07
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Browniesarna ser ljuvliga ut och valnötter, det är så gott!

2009-03-22 @ 17:43:30
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Broder

Mmmm... grädde ;) hoppas ni har det bra :) vi syns snart / Broder.

2009-03-24 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0