Åh, va härligt!!

Ja jag säger då det! Åh så himla härligt!!
Nu ha jag för en timma sen kommit hem från kotknäckarn & han sa att det går framåt så nu kanske jag inte ska dit på ett tag : ) Lite ont än och så men får fortsätta med lite skidor nån vecka till så kanske det gör susen!
Som skönt på nåt sätt att höra hur det riktigt knakar till tusen då han knäcker, skumt haha.

Och ännu härligare nästan haha är att de ringde från AF i morse och UGA gruppmötet var inställt idag, sing hallelujah! Sååå roliga och givande är de mötena, not herregud är ju helt värdelöst!

Sen så kanske jag och Joel har en lägenhet / rum på G i Solna, hoppas hoppas hoppas!
Han skulle skicka bilder och pratade om kontrakt och så, låt han inte dra sig ur det skulle va tungt.
För nu har jag skakat hand med en som vill hyra min lägenhet redan från 1 feb alltså på söndag.
Så det blir att bo hos Joel och hemma i Kusmark en månad!
Ja jag ska hålla Er uppdaterade på hur det blir!

Nu ska Ni få se vad jag roat mej med ; ) använt pepparkakformar av stjärnor till havrekexdegen, ser knappt ut som de kexen men fina : ) .



Håll nu tummar & tår för att jag & Joel ska få kontrakt på den i Solna! : )


Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag ska hålla tummarna för dig!

2009-01-28 @ 21:05:55
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0