Måndag, måndag, måndag...

Måndag är inte annat än en dryg dag. Verkligen!
Jag förstår inte men 99% av måndagarna går så segt så segt både för de som jobbar,de som är arbetlösa & de som går skola.
Den är bara seg, och alla önskar att det ivarjefall kunde vara torsdag... Haha jaasi men snart är det tisdag ju så!

Fast denna måndag har ju det egentligen hänt ivarjefall lite! Hör där!
Imorse ringde han vi ska bo hos i Solna & han ha skrivit under kontraktet nu, så det är jag & Joel som ska skriva under och skicka över! Känns så overkligt att oj oj!
Fredag den 20:e kl 10.00 lyfter planet! : )
Sen så ha jag varit & skrivit kontrakt med han som nu hyr av mej , så nu är det avklarat skönt!

Imorgon däremot ska jag på Arbetsförmedlingen och prata med dom om att jag ska flytta så nu får vi se va de säger eftersom jag går ett "program" där.
Men jag kommer verkligen att vilja kasta en äcklig tårta i ansiktet på dem om de nu ska börja tjaffsa en massa :( .

Jaja över till något mumsigt beroendeframkallande! : )
 


Agnethas goda Kolakaka
5 dl mjöl
1 dl socker
225 g margarin
♥ Röres ihop till en deg.
♥ Platta ut i långpanna & grädda 15- 20 minuter på 175 grader i nedre delen.

Kolasås: 175 g margarin, 2 dl socker, 2½ dl grädde & 1 msk ljus sirap.
♥ Blanda ihop & koka i en kastrull närmare 30 minuter, rör om under tiden.
♥ Bred över då kakan är sval.

Smält sedan en blockchokladkaka & bred den över kolakakan!
Låt den stå svalt till & skär upp i valfri storlek & form!



Visst blir man liiiiite sugen? ; ) hihi

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh! De där ser ju helt gudomliga ut! Jag ska ska försöka hålla igen, skit. Roligt att ni hittat någonstans att bo! Grattis!

2009-02-02 @ 22:03:52
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: ann-catrine

Oh vad underbart gott det såg ut! Det där måste jag bara testa någon gång...

Jag snubblade in här på din blogg och det kommer jag absolut att göra om! :) Bakar du varje dag? kram

2009-02-09 @ 11:13:21
URL: http://my.opera.com/attitti
Postat av: Dillan

Åhh va gott det ser ut!!men va mycket margarin man lägger i men men...

2009-04-29 @ 22:56:32
URL: http://Dillansblogg.blogspot.com
Postat av: Lena

Det ser otroligt gott ut - om inte ännu godare! ;)

Ska absolut prova nån gång! :D

KramKram!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0