Fondant med smak av marshmallows

Godkväll!

Idag har det bakats hela dagen lång! Kul, kul!
Har bakat tårtbotten, en ny slags cheesecake, morotskaka i långpanna med glasyr och en dubbel sats med chokladbollar.  Och nu är jag sprängfärdigt proppmätt, kakmonster-jag...



Ovan är en bild på de gula sugarpaste / fondant blommorna med strösselpärlor jag gjorde för några dagar sedan. Gjorde vita med men har ingen bild på dem!
Tyvärr hade jag ingen gul pastafärg så jag använde gul karamellfärg istället och tråkigt nog är de blommorna redan väldigt bleknade. Inte såhär klargula längre, men de ska användas imorgon ändå för då blir det att göra tårtan klar och cheesecaken. Sen blir det aftonkalas!


Så sen i helgen eller efter helgen kommer nya recept och bilder! 
 


Kommentarer
Postat av: Anna/Frostrosor

Mmm... ser framemot recepten! Det blir säkert ett toppenkalas!

2011-07-15 @ 09:57:39
URL: http://frostrosor.blogspot.com
Postat av: Marika

hej! Halkade in på din blogg på något vis och ville bara säga att den verkar väldigt mysig och trevlig :) Kul med alla recepten! Ska definitivt prova att göra några av dom :)

/ Marika

2011-07-18 @ 13:40:52
URL: http://marikaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0