Dancing the whole way home

I afton blev det hipp som happ att min vän Kajsa ringde & vi bestämde för att gå på fik : )
Riktigt mysigt, vi började att sitta inne & sen satt vi oss på uteserveringen & njöt av solen & pratade bort ett par timmar.

Jag fikade den här ljuvliga varma ciabattan med mozzarella, parmaskinka & soltorkade tomater.
Kajsa smuttade sin älskade kaffe. ; )





Mycket trevligt & gott var det : ) !

Blev en hel del Waynesbesök då jag var hemma i Skellefteå & där fick jag förstå hur gott mackor med mozzarella kan vara, mums! Så därför blev det att att prova en ny sån variant idag!

Imorgon ska jag se till att göra ett inlägg om Måndagskvällens bakande, något ljuvligt gott kan jag avslöja : ) !

Dancing the whole way home - Miss Li så söt låt!

Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

mozzarellamackor är ju så gott!! :)

ja i helgen låter bra, ska vi säga lördag? och om det ska regna så blir ett mysigt café eller konditori perfekt!! (om jag nu inte blir sjuk igen, hoppas hoppas inte, min pojkvän är sjuk och idag har jag varit lite hängig.)

2009-05-20 @ 21:40:15
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Pernilla

åååh, så gott med grillade smörgåsar med mozzarella :) hittade en smörgåsgrill för paninis hemma ganska nyligen så förra veckan hade vi panini-middag och det var så himla gott!

2009-05-21 @ 12:37:24
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0