Lite bilder från min underbara lördag

Idag blev jag så kär i ett par skor. Poff sa det & jag köpte dom! Ångrar det inte en sekund!



Blev även störtkär i en jättesöt finstickad kofta, i smårandigt. Mörblå & vit, så den köptes även.

Sen blev jag & Joel kurriga i magen då det ringde i våran vanliga middagstidklocka hihi : )
Så då åt vi underbar mat på en Grekisk kol & grillrestaurang i Solna Centrum.
Verkligen helt underbar mat & även personal!
Guldstjärna åt det stället, vi återkommer!



     

På vägen hem trillade vi in på hemköp & köpte dessa goda ting ; )
Inte en lördag utan LÖRDAGSGODIS : )
Älskar förövrigt den underbart söta godispåsen & innehållet älskar jag då ännu mer hihi.



Så kvällen ska det varvas ner efter en himla rolig & intensiv vecka!
Blir att njuta av det goda med min underbara Prins & en bra film, hoppas Ni får en lika fin lördag!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Jisses så snygga skor,vilken affär är dom köpta på?

Älskar din blogg,jag är också ett kakmonster:D

2009-02-28 @ 22:37:54
Postat av: Sandra

Vilken fin godispåse!

Varför har dom inte såna där jag handlar godis? :P

2009-03-01 @ 15:52:51
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0