I storstan!

Ja, i fredags bar det av på morgonen mot vårat nya hem!
Dock hade vi packat för mycket så det blev då straffavgift på 1080 kr, vojne!
Men förvånansvärt nog hade Joel ÄNNU tyngre packning än jag haha!
Men de bero nog på ett visst playstation!

Då vi kom hit var det nästan sommar här, barmark & sol & säkert +6! Helt underbart!
Idag däremot så snöar det ...
Men det är just ett minus så det försvinner förhoppningsvis snart igen.
Ge mej sommar!

Sen fredag har det alltså varit full rulle : )
Shoppat i Solna, shoppat i Kungens Kurva & idag Sthlm city, wihoo!
Köpte en helt underbar klänning idag, tokkär blev jag.
Men har minst 5 par skor jag vill ha också så det blir & bestämma sig vilka som får köpas ; ) .
Helt underbart med det här utbudet, fattar om folk ser lite snyggare ut här hihi.

Har då köpt en massa bakarformar också, plus några hundra andra grejer.
Nödvändiga & mindre nödvändiga. Som det ska vara ; ).
Längtar att baka igen & inviga det nya!

Innan jag for hann jag baka dessa godsaker också!
Tycker det är supergott att rulla vissa av chokladbollarna i kokos istället för pärlsocker eller strössel.
Även väldigt gott att rulla chokladbollar i smält blockchoklad & jordnötter hackat i småbitar mmm det är tips direkt från mej till choklad & nötälskarna!



Vi hörs! : ) ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie/Kalasgott

Låter härligt det där! Om ett par år blir det samma veva för mig, fast då förhoppningsvis i London! :-)



Att ha i jordnötter och smält choklad i låter grymt gott! Ett tips från mig till dig är att ställa in chokladbollarna i kylen ett dygn så att dom blir riktigt, riktigt kalla och sedan doppa dom i smält mörk choklad, ställa dom på ett bakplåtspapper/galler, sedan strö över lite kokosflingor. Det är såååå gott!! :-)

2009-02-22 @ 18:20:54
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: lina

Åh, så spännande med allt nytt!



Föredrar också kokos på chokladbollarna!

2009-02-22 @ 18:30:59
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Leila

mysig blogg...å fiiina tallrikar på bilden, kokosbollen ser oxå god ut ;)

(leilabakar.blogg.se)

2009-02-23 @ 09:00:51
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det är väldigt gott att rulla bollarna i sesamfrön! Låter konstigt, men lovar - det smakar!

2010-03-08 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0