91 år! Flyttat, nybakat & sockerhög!

Goder afton på Er denna soliga söndag!
För sol har det varit är nog första riktigt soliga dagen på månader, helt klart uppskattat!

Den här helgen har det varit full rulle känns det som!
I fredags då flyttade jag ju från lägenheten. Hemåt till lilla Kusmark, allt för det som komma skall : STOCKHOLM! : )

Sedan lördag var det stort kalas för min söta farfar Ivar, 91 år, det ni!
Så vi var där och firade hans stora dag! Inte bara vi i släkten utan också ett stort gäng äkta gamlingar. För gamla och gaggiga var dom haha.
Det bästa var då farfars bästa vän Harry utbringade ett fyrfaldigt leve och alla som var lite pigga i skallen hakade på "hurra,hurra..." och mitt i allt ihop skriker en tant "Men OHHHH är det någon som fyller år??".
Och det här utbrister hon alltså då kalaset har hållit på i säkert två timmar och hon har mumsat i sig prinsesstårta och allt! Haha jaasi inte lätt alltid : ) .



Men trevligt och gott var det!

Sen bar det av mot stan till Sötsaken Eve : )
Vi for och handla massa gott och hyrde film "Margot at the wedding" med Nicole Kidman.
Då vi både sett trailern & var SÄKRA på att den skulle vara bra. Men tji fick vi! Men det var verkligen hur skoj som helst hos Eve, som alltid : )!

Idag så har jag bakat, bakat och bakat, hur underbart som helst! Tiden bara springer i väg och gott som tusan blev det!
Bland annat brownies blev det! Recept finns på kategorin : Välkommen till Chokladhimlen.



Vad jag bakade mer uppdaterar jag imorgon , nu blir det ner och vara social med la familia!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hahahahaha jag kan inte sluta skratta, jag verkligen ser framför mig tanten som utbrister "Men oooh är det någon som fyller år??" hahaha, så grymt roliga dom kan va dom där gamla!! :D:D:D (och aningens förvirrade hahah)

2009-02-02 @ 13:43:11
URL: http://www.snotra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0