Sång till friheten

Hej hallå!

Sitter här och lyssnar på så fina gamla låtar som Sång till friheten live med Björn Afzelius och Mikael Wiehe. Och Tusen bitar... Och Den jag kunde va som Mikael Wiehe skrev till hans bästa vän Björn Afzelius när han blivit sjuk och sedan avled. Så himla vackert. Så fina låtar och jag hamnar fort ca 8 år tillbaka, massa minnen som de kopplas ihop med de här låtarna. Texterna är helt underbart fina...
Jag har väääldigt bred musiksmak kan man ju lugnt säga!



Nu är snart sommaren här, fast ja det känns redan som sommar här i stockholm med +23 och strålande sol idag. Men jag ser framemot den 30 juni för då sätter jag mej på tåget hem till Kusmark för semester. Åh vad jag längtar efter alla där hemma och skogen och lugnet! : )



Senaste veckorna och veckorna som kommer händer det en hel del, med besök hemifrån, flytt till annan lägenhet, jobb osv. Jobb har jag haft lyckan att ha senaste 5 veckorna nu och inte vilket jobb som helst utan som konditor!! Mitt drömyrke och anledningen till att jag hamnade här i Solna för 2 år sedan! :) Jag hoppas de ska ha fortsatt behov så jag får fortsätta utvecklas där! Håller alla tummar och tår jag har för det!



Hoppas allt är bra med er och något nytt recept dyker säkerligen upp här inom en snar framtid! : )

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

åh vad kul att du fått ditt drömjobb, vad glad jag blir! Och hunden är supersöt =)

2011-06-01 @ 13:46:35
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Johanna

Tack tack! Vi var ute och skulle lära idrottslärarna att man kan baka utomhus också :P Känns väldigt skönt att åka hem snart, ska bli så kul att träffa alla :) Själv då? Ska det bli skönt komma hem? Vad roligt att du fått jobb!! Grattis!! :)

2011-06-01 @ 22:09:24
URL: http://joolindholm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

din blogg är grym! helt otroligt härliga recept!

2011-06-08 @ 12:26:21
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 03:52:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0