En bra dag idag!

Idag är en toppendag , jag är glad hela dagen lång hihi!
Haft en rolig och mysig dag med cafémys, shopping, gomat med mera! : )

Senaste dagarna har jag haft riktigt svårt från att hålla mej från att storshoppa bakgrejer. Skulle lätt kunna klicka hem grejer för några tusen!!! Sugen på att vara riktigt kreativ och även prova baka en massa nytt!
Ska försöka hinna baka igen imorrn kväll i varjefall! : )

Idag har jag köpt pralin/mini-cupcakesformar i fyra olika färger och muffinsformar med prickar i lika många färger. Tacka vet jag Lagerhaus ; ) !
Köpte även lite andra grejer som cellofanpåsar t ex, kan ju va fint stoppa t ex kakor i dem och knyta ett fint band runt.





Nu blir det snart fram med godispåsen och chipset och på med en film, härligt!
Hoppas ni allihop har en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: isabell

Oh la la ser fram emot. Resultatet av vad som ska bakas!:-)

2011-02-19 @ 22:47:42
Postat av: Anette

fin blogg

2011-07-21 @ 13:27:29
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0