Back in the game!

Hej på Er alla!
Nu är det sommar!
Har funderat på det här med bloggen senaste dagarna och kommit fram till den ultimata lösningen för just hur jag vill ha min bakblogg!

Från och med nu kommer jag att lägga in bilder och recept de gånger jag har orkat göra något fint eller provat något nytt.
För oftast då jag bakar så gör jag ju sånt som är mina favoriter av de recept jag redan lagt in.
Men från och med nu kommer jag lägga upp de gånger då jag varit på kreativt humör och dekorerat bakverket eller om jag testat något alldeles nytt gott recept!

Kommer inte att lägga upp några mer smaktester jag gjort, de inläggen ska jag nu ta bort.
(Har bara sparat några få viktiga godsaker alla borde testa).
För min blogg ska bara innehålla fina bakverk eller som jag sa något recept jag provat för första gången och vill tipsa er om.

Har ingen aning om hur ofta eller sällan jag kommer att göra något inlägg här men jag hoppas ni tittar in ändå! : )

Bjuder på lite tidigare bilder ur min blogg! Recepten och inläggen finns bara ni orkar leta i kategorierna :)



Somriga & soliga hälsningar Sandra

& ps. Det jag bakat idag lägger jag in senast imorrn!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad glad jag blir!!! Har ju precis hittat hit och blev besviken när du skrivit att det skulle bli uppehåll...

Härligt med sommar ju och då måste man ju bara baka massor gott!

Keep up the good work, för jag kommer läsa! :)

2010-06-13 @ 16:05:05
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: SAn

Tack för kommentarerna! Och vad roligt att du ska ta tag i bloggandet igen! :)



Det var inte alls bra att jag tittade in till dig just nu och såg alla bilderna.. Jag som har sånt gottesug idag, men får inte :(.



Sov gott!

2010-06-13 @ 23:18:36
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com
Postat av: Frida

Svar: Hej hej! Tack för din kommentar :) Ja hamburgaren var riktigt god, du borde testa mitt recept :o) Rökt makrill är sjukt gott, dags för dig att prova det igen, smaken ändras mycket sedan man var liten! Själv tycker jag inte om sill alls, för slemmigt och "surt". Men rökt fisk i alla dess former är otroligt gott, prova rökt sik! Roligt att du är tillbaka!

2010-06-14 @ 00:27:43
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: Cutecakes-Paulina

Vad roligt att du ska fortsätta blogga, under dina egna villkor förstås!

Själv måste jag nog snart ändra riktning på min blogg snart, kanske börja med bröd, eller t.o.m mat!

Vi får se!

Kram

2010-06-14 @ 09:18:25
URL: http://cutecakes.blogg.se/
Postat av: I Nadjas kök

Vad roligt att du är tillbaka. Ser fram emot nya fina recept från dig.

2010-06-15 @ 21:20:18
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: Molly

vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden :) jag hoppas att du mår bra och att du njuter av sommaren :) några planer för sommaren? :)



du får ha det så bra! kramkram

2010-06-20 @ 13:37:36
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0