Milk Chocolate Butterscotch Caramel Blend

Åh, vad det kan vara skönt med helg!
Slut efter praktikveckan, har varit både roligt och mindre roligt.
Men det känns då som jag lär mej en del ivarjefall & nu har jag bara 2 veckor kvar där, men först en vecka lov efter måndagen blir gjord! : )

Den här helgen slappas & slöas det med massor av god mat och massor av godsaker.
Ikväll blir det några ton godis till film, bland annat denna chokladkaka.
Aldrig provat detta märke förrut, tror det är nytt & mycket god är den så jag tipsar er!
 
Senz Art Of Expression - Milk Chocolate Butterscotch Caramel Blend



Veckan som kommer blir det nog någon bakning då jag liks blir ledig.
Plus att jag väntar på ett intressant paket så det ni!!

Ha nu en superdupergod lördagkväll ni med! : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm...vad god den ser ut. Du får skriva utvärdering sen...jag är nyfiken!

Var har du köpt den?

2010-02-27 @ 19:19:33
Postat av: Natalie

...från mig var det senaste :)

2010-02-27 @ 19:20:16
Postat av: Helena Ljunggren

Hoppas att du haft en fin helg!

2010-03-01 @ 11:10:21
URL: http://helenaljunggren.com/
Postat av: Helena

Var den god? Har testat två andra choklad från det märket (vitchoklad med pistage och en med maccadamianötter) och de var goda iaf!

2010-03-11 @ 15:56:42
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Sandra drömkaka

Natalie: Den var mycket god må jag säga & det är alltid roligt att prova en ny smak & märke med choklad, mmmm :) Annars så vill jag tipsa alla mjölkchokladälskare om världens godaste just mjölkchoklad : Karl Fazers! Den är sååååååå god, Maraboue kan slänga sig i väggen i jämförelse hihi! & de kostar ju samma slant så, tips från mej :) !



Helena: Den var mycket god, testa den! Åh, den måste jag testa också, vore himla gott att knäcka ner den i bitar i en brownie :) !

2010-03-16 @ 09:40:48
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0