Home sweet home

Igårkväll flög jag hem, med mina vingar självklart!
Eller hem & hem men "home is where the heart is" & mitt hjärta har inte bara ett hem.
Nu sitter jag i det stora röda huset med vita knutar hemma i lilla byn Kusmark.
Är så lugnt och fridfullt här & så skönt att träffa alla igen!

Senaste 2 timmarna har jag ägnat åt att göra blommor i sugarpaste. För bakning blir det senast imorrn ; ) !
De ligger & torkar här i ischokladformar. Blev inge vidare bilder men en får ni!
Gjorde inte bara dessa i knallrosa utan även minst lika många i knallorange.



Nu blir det gofika, hoppas ni har en riktigt härlig & god dag med :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh,vilka söta! :)

Är det svårt att göra såna och få dom sådär fina?

2009-10-26 @ 19:44:18
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad fina..såna vill jag med göööraaa!! Aldrig hållt på med sugarpaste. Hm! Borde nog börja.



Jag gjorde grodbakelser ikväll! :D Kolla i min blogg. Haha..söta för att vara första gången, men självklart inte helt perfekta. ;p /Emma i klassen.

2009-10-26 @ 22:41:46
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Cilla

Kan man smaksätta sugarpaste och vilken konsistens har den när den torkat?

2009-10-27 @ 19:40:51
Postat av: Danielle

Jag har också det problemet! Mina tjejkompisar och jag har löst det genom att säga hemma om Göteborg och hem-hemma om det lilla samhället vi kommer från. Så vi vet vad vi syftar på. Till mina stadskompisar brukar jag säga hemma på landet, de fattar inte hem-hemma ;)

2009-10-28 @ 13:11:45
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0