Tokig i getost & fårost!

Idag firar vi : Joel har fått jobb : ) !
Så vi har varit på Kungsholmen, shoppat & ätit på ett underbart café!
 " Café Fix - Stockholms äldsta café " med underbart god mat!!!
 Dessutom så himla mysigt & fin inredning!

Eftersom jag blivit helt tokig i getost efter att ha prövat det i en jättegrillmacka med marinerad quornfile & massa getost då jag var med Kajsa på café Hängmattan förr en afton, så provade jag idag en liknande variant!
Två dubbel grillmackor med kyckling & fårost , mums! Plus tzatziki & en sallad!



Joel tog sina med kyckling, bacon, ost & rödlök istället & dom var också mums! : ) 
  
 

Shoppat har jag också, ovanligt då nej!
En gul kofta, ganska ljus i färgen så söt, lite somrig : )
& sen ha jag köpt lite annat onödigt med hihi.

Glad helg på Er alla : )

Kommentarer
Postat av: Isabell

Gott det ser ut:) å ett jätte stort grattis till Joel som fått jobb:)Lovely nu är det HELG:D Puss å kram

2009-03-13 @ 20:11:49
Postat av: Elin

å vad gott det där såg ut! Hälsa grattis till Joel från mej med =) pusspuss lillasyster från storstrumpan

2009-03-13 @ 21:11:46
Postat av: Sandra

Oh mina söta fröknar, saknar Er!! : )

Ni får komma till storstan snart & hälsa på, shoppa äta ute & annat mysigt!

Joel hälsar tackar : )

Pussar & kramar i massor

2009-03-13 @ 22:08:04
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0