Magnum Temptation Chocolate

Magnum Temptation Chocolate testade jag idag efter middagen på Pepitos.
Absolut något för alla chokladfreaks !

Denna goda glass består av : chokladglass, browniebitar, chokladsås, vit choklad i bitar & ett överdrag av belgisk mörk choklad.  Inte illa va ?! : )



Joel köpte sandwich stracciatella. & där har Ni middagen på Pepitos, smaskens!

    

Nu ska vi ta & fika, köpte hem massa färska ciabattor. Är ju så gott : )
& imorrn flyger jag till Skellefteå ett par veckor! Så det blir bakning kanske imorrn hemma på landet!

Hoppas Ni haft en lika härlig solig dag : )

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad mycket gott jag hittade hos dig :) Ja, mycket glass blir det nu i värmen. Lyxiga chokladbollar med hackad daim & choklad måste jag också testa.



Helena

2009-07-01 @ 23:05:30
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
Postat av: Lulu

Oh, nu blev jag hungrig.haha :D Har hört att den glassen skall vara riktigt god, har dock inte prövat den ännu.

Är mitt uppe i en flytt, och så märkte jag att jag packat ned alla ingredienser och baksaker...gosh, jag som blev så sugen på drömmar :D



Ja, vi får se hur det blir med klädkollektionen- så mycket jobb.hehe.

Ha en skön dag!

2009-07-02 @ 11:45:33
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0