Joels födelsedag!

Idag startade dagen med att Joels föräldrar ringde kl 8 & sjöng "Ja, må han leva" hihi så söta!
Sedan gjorde jag & Joel en Pippi. Alltså startade dagen med att äta upp prinsesstårtan, mycket god frukost : ) !

Eftersom jag babblat så länge om en "Mega-Loppis" som äger rum idag & imorrn så begav vi oss dit.
& jag fyndade så fint : ) !
Sedan begav vi oss hem en sväng, fyllde på depåerna med mer fika & vatten sen iväg med pendeln in till Stockholm.
Där shoppade jag igen, oj måste ta & lugna mej i mitt shoppande framöver är jag rädd! Men jag kunde inte låta bli : ) !

Efter all shopping & solnjutande så begav vi oss till en italiensk restaurang vi blivit tipsade om, Vapiano.
Det var det godaste, gud ändå älskar italiensk mat!
& dom gjorde riktigt stora portioner så man blev jätteproppmätt : ) !

Jag åt : Pasta linguine med stekta jätteräkor i gräddsås, med pesto, bladspenat & körsbärstomater, mmmm!
Joel åt : Pasta linguine med stekta oxfilébitar, ruccola & överströdd parmesan!





Ikväll blir det en myskväll  på tumanhand, godis & chips, tända ljus, mys & robinson : )
Hoppas Ni har en lika härlig & god lördag! 

Ps. Imorrn uppdaterar jag Er om mina fynd : )  

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Du kan värma den en liten stund i micron så mjuknar det, inte för länge bara. Du kan göra sockerpasta själv också om du vill , det är inte svårt bara lite jobb. Ha en riktigt go kväll

Kram lena

2009-04-25 @ 20:22:17
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: åsa - hello sugar!

vilken härlig dag du verkar ha haft! ska bli kul att se dina fynd. :) jag har också haft en sån skön helg ute i solen!

2009-04-26 @ 17:17:01
URL: http://hellosugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0