Full rulle : )

Det har verkligen varit full rulle sen i Fredagskväll då mamma & pappa kom hit!
Nu har de just farit med bussen mot Arlanda & oj vad roligt vi har haft det, verkligen minnesvärt : ) !

Igår morse åkte vi först på Skansen & roade oss där ett par timmar.
Vi åkte båt sen! Djurgårdsfärjan till Gamla stan, helmysigt! 
På Gamla stan stannade vi på ett riktigt mysigt café & fikade stora submackor & biskvi / delicatoboll till efterrätt.

        

Efter fikat  vandrade vi på de mysiga gatorna i Gamla stan ett tag tills det blev in & shoppa i Stockholm igen. 
Till middag blev det den supergoda pizzan med bernaisesås eller vit sås till. 

Jag har visst blivit galen i bernaisesås, helt sjukt gott!
På kvällen blev det bio & godis, vi såg "Män som hatar kvinnor". Så himla bra film, gripande till tusen!

       

Idag har det också varit full rulle men vi varvade ner med avskedsmiddag.
 Superduperhimlagod restaurangmat på bild ovan.
 Vi fick hur mycket mat som helst, ingen av oss hade någonsin varit med om så stora portioner tidigare!
 Det var great hihi & jag råkade be om bernaisesås till denna mat med, oj oj beroende! ; )

Nu är jag riktigt riktigt sötsugen, sockerberoende hihi ops måste ha nu!!!
Imorgon ska jag uppdatera Er om helgens underbara fynd, helt kär är jag!
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja den blev god, och var ju inte svår att göra, du har ju en del godbitar här ser jag det får jag titta närmare på. Ha en go kväll

Kram lena

2009-04-06 @ 19:36:45
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Sandra

Låter som en mysig helg. :)

2009-04-06 @ 21:01:22
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: åsa - hello sugar

låter som en kul helg! jag älskar också bernaisesås på pizza.. mmm!

2009-04-06 @ 23:56:54
URL: http://www.hellosugar.se
Postat av: Anna / Frostrosor

Ni verkar ha haft en rolig helg! Du kanske är lite pizzaberoende också ;-) Tycker att jag sett bilder på pizzor lite då och då här i din blogg!

2009-04-07 @ 18:50:13
URL: http://frostrosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0